Международна спедиция и логистични услуги

Ние в Брайт Лайнс Карго споделяме разбирането за максимална отдаденост и ангажимент в ежедневната работа. Обслужваме клиенти от всички сектори на индустрията, с най-различни транспортни и логистични нужди.  Техните очаквания  към нас са огромни, затова съзнаваме нашата отговорност. Правилните решения ще помогнат на нашите клиенти да станат по-конкуренти в бранша си,  ще оптимизират разходите им и циклите на доставки. А това е най-сигурният начин  да се спазят поетите обещания.

Услугите, които предлагаме, са не само вътрешно ориентирани и с локално значение, те са с широко географско покритие, затова нямаме избор освен ежедневно да се съизмерваме с най-добрите специалисти в бранша, да прилагаме най-високите професионални стандарти на обслужването от началото до края на веригата доставки.

Да „ушием най-прецизната мярка“ за Вашия товар, независимо дали той се състои от резервни части, машини, вино или произведения на изкуството, да конструираме най-точната схема и маршрут, а после сигурно и бързо да пренесем Вашия товар от/до всяка точка на света – за нас това е част от разбирането за отлично свършена работа.

Често задавани въпроси

  • 1. Необходимо ли е да застраховам товара си?

    Винаги препоръчваме на нашите клиенти допълнителна карго застраховка. Транспортната застраховка, която превозвачите правят и биха изплатили, в случай на повреда или загуба на товара Ви, няма да покрие направените загуби. Те носят ограничена отговорност по време на превоза, затова винаги застраховайте Вашите стоки като сключите карго застраховка. Ние работим с различни застрахователни брокери и ще изберем най-добрата възможност да защитим Вашите пратки – обърнете се към нас за повече информация.

  • 2. Как най-добре трябва да се опакова една стока?

    В случай, че товарът Ви е категоризиран като опасен, изискванията за обработка на опасни товари задължават наличие на сертифицирана опаковка, в която Вашата стока да бъде поставена. Ние имаме на разположение различен размер сертифицирани опаковки. В случай на необходимост те могат да Ви бъдат предоставени. Ако товарът Ви е от общ характер, изпращачът е този, който трябва да съобрази здравината на опаковката, така че тя да издържи различните претоварвания по време на транспорта. В много случаи пратките са изложени на директни атмосферни влияния по летищата, затова допълнителното фолиране на кашони, чемберосване, палети ще защити стоките Ви. Ако товарът Ви е температурно чувствителен има решение и за него – Вашите палети могат да бъдат защитени от момента на вдигане на пратките до крайна фаза, като ние ще се погрижим да се осигурят тhermal blankets, използването на специални сервизи на авиолиниите и хладилни автомобили с контрол на исканата температура. И накрая задължително ще Ви осигурим температурна разпечатка на поддържаната температура през цялото движение на стоката като доказателство за спазен ангажимент. Обърнете се към нас за допълнителни подробности и въпроси.

  • 3. Спазват ли се сроковете за доставка в транспорта?

    Имайте предвид, че транзитните времена в нашите оферти са винаги ориентировъчни. Контейнерните линии и авиопревозвачите си запазват правото да правят промени в графика, маршрута, да отменят датите на отплаване, затова винаги разглеждайте оферираните транзитни времена като ориентировачни.

  • 4. Как се определя тегло, което се таксува във въздушния транспорт?

    Облагаемото тегло на една пратка е по-голямото между брутното и обемното тегло. Лесно може да изчислите обема на Вашата пратка и съответно облагаемото й тегло, като имате предвид, че във въздушния транспорт 1 свм = 167 кг. Ако имате затруднения, моля обърнете се към нас.

  • 5. Има ли ограничения при превоз със въздушен транспорт от и за България?

    За да се оферира и изпълни безпроблемно един въздушен транспорт от и до България е необходимо предварително да ни информирате за точните размери и брой на всяка от транспортните опаковки на Вашия товар. Авиопревозвачите, които обслужват летище София оперират със сравнително малки самолети и има ограничения в зависимост от избрания превозвач, както за единично тегло на опаковката, така и за размерите й. За повече информация по въпроса, моля обърнете се към нас.

  • 6. Какво трябва да имам предвид, за да избера оптималния транспорт за своя товар?

    В повечето случаи видът и количеството на стоката, дестинацията и сроковете за доставка са определящи за избора на транспорт. Ако пратката Ви е изключително спешна, тогава ще използваме някои от нашите продукти с най-кратки транзитни времена. Ако искате да оптимизирате разходите си за транспорт, а количеството на стоката Ви не е за цял контейнер, бихме Ви препоръчали морски групажен сервиз, избран според Вашето предпочитание за маршрут, пристанище, изисквания за транзитни времена и други. Ние ще Ви ориентираме най-добре във всички възможни варианти за транспорт и заедно ще изберем оптималното решение за Вас.

  • 7. При организиране на пратки по внос как мога да определя най-близкото летище, което ще обслужи моя товар?

    В този случай най-важно е да подадете точен код на населеното място, откъдето ще се вдига или респективно доставя Вашата стока. Ние ще локализираме адреса на Вашия доставчик / клиент и ще изберем най-удобното летище в зависимост от избора на превозвачи, изискванията към товара и други. Ние ще Ви упътим и намерим най-доброто решение на Вашия транспортен казус.

  • 8. Кои са всички документи, които трябва да представя пред Агенция Митници, за да обмитя стока от трети страни?

    Всички изисквания и необходими документи сме описали в раздел Митническо представителство. За допълнителни въпроси и повече информация, моля обърнете се към нас.

 

Запитване за оферта Поръчай онлайн

Споделете!